Το Σωματείο “Φίλοι Μνημείων Θεσσαλονίκης” διοργάνωσε την Κυριακή ….. στην αίθουσα Νερού του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης την Koπή της Βασιλόπιτας του 2026.
Ευχαριστούμε θερμά τον Υφυπουργό Παιδείας ,Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και πρώην Πρύτανη του Αριστοτελείου Πανεπστημίου Θεσσαλονίκης Ν. Παπαιωάννου για την παρουσία του και την ομιλία του στην παραπάνω εκδήλωση.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Σ. Αγγελούδη γιά την παρουσία του στην εκδήλωση αυτή και γιά την ομιλία του που μας συγκίνησε λέγοντας ότι η δράση του Σωματείου μας αποτελεί κομμάτι της πολιτιστικής πολιτικής που ακολουθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
Ευχαριστούμε θερμά τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Τουριστικής Ανάπτυξης και Διαδημοτικής Συνργασίας Β. Γάκη, τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Προγραμματισμού και Δημόσιας Περιουσίας Ε. Χαζηθεόκλητο, τον Αντιδήμαρχο Παιδικής Μέριμνας ,Οικογένειας και Εποπείας Κοινωνικών Ιδρυμάτων Γ. Αρβανίτη και τον εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Σχολικών Επιτροπών,Δημογραφικού και Υποστήριξης Πολυμελών Οικογενειών Σ. Τσούλια για την παρουσία τους στην εκδήλωση αυτή.
Μετά τις ομιλίες των παραπάνω επακολούθησε η εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Σωματείου μας και η εκλογική διαδικασία.Τα μέλη τα οποία θα απαρτίζουν το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου θα είναι τα εξής με αλφαβητική σειρά.
Ν. Αλευρόπουλος, Ν. Αρκουδογιάννης, Ε. Δανιηλίδου, Ε. Θεοδωρούδη, Θ. Καλογήρου, Σ. Κωστοπούλου, Β. Μέλφος, Γ. Τσόκας και Χ. Τσούγγαρης.



